lørdag 5. desember 2020

Dahlbergs MusikkQuiz 4. desember - mulighet til å ta hele quizen slik den blei avholdt

Som nevnt i forrige innlegg: Det er rare tider for tida .... Vi kan ikke være mer enn 50 personer i samme lokalet, og mange er noe urolige for å bli smitta, naturlig nok. Derfor tenkte jeg å forsøke meg på en liten vri - nå også på musikkquizen ... 

Det var seks quizlag som deltok live på min musikkquiz 4. desember og vi koste oss med god (og dårlig??) musikk denne kvelden. Deltakerne ga uttrykk for at det hadde vært en meget morsom quiz, om enn ganske vrien (hørt det før??). Vinnerlaget fikk 68,5p og 60 mulige.

Det var naturlig nok færre deltakere enn på en normal musikkquiz med meg, og endel trofaste quizzere deltok dessverre ikke. Da tenkte jeg at kanskje noen er interessert i å ta denne hjemme i stedet, med alle lyd- og videoinnslag inntakt. Kan det være interesse for noe slikt? Med så mange video- og lydinnslag vil det kanskje være mer interessant enn bare å lese om det og få det halvveis presentert her i bloggen. Vi prøver ....




Forskjellen mellom quizene jeg legger ut her i etterkant og de jeg kjører live er bl a at i bloggen går en glipp av en del visuelt, spesielt videoinnslag. Derfor tenkte jeg at det kunne være greit å tilby PowerPointen som jeg brukte fredag til de som ønsker, mot et lite vederlag (hvor lite/mye bestemmer du sjøl, ingen sum er for liten ...). Dersom du Vippser (95 86 21 86) en eller annen sum (sum kanskje avhengig av om du skal benytte deg av den aleine eller sammen med flere ... du bestemmer) + en mailadresse jeg kan dele PowerPointen med, så sender jeg en lenke slik at du kan laste ned fila til fri avbenyttelse.

Når du har fått fila, starter du den og rett og slett klikker deg gjennom fila, spørsmål, lyd- og videofiler vil da dukke opp automatisk i den rekkefølga jeg klikka det fram under quizen. Fasit kommer på umiddelbart etter første og andre omgang. Det eneste jeg har fjerna er de lyd- og videofiler som brukes som tenke-/pauseinnslag, dette for å gjøre fila noe enklere å laste ned (likevel er fila nå på ca 2 GB).

Aner ikke om det er noe interesse for dette eller ikke, og gjør ikke det først og fremst for å tjene penger - men mye jobb ligger bak og synes det kan være fair å ta en liten skjerv. Om ca halvannen uke kommer jeg uansett til å legge ut hele quizen, med alle spørsmål og svar + hvordan det gikk i bloggen her, så quizen får du av meg gratis uansett, du må bare vente litt ... :-)

Hvis det ikke er noe interesse for dette dropper jeg selvfølgelig å mase mer om dette :-)

(Og husk at jeg har et slikt enkeltpersonsforetak, da - så alt foregår skattemessig korrekt!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar