søndag 10. januar 2021

Gi innspill til nye tema på Dahlberg MusikkQuiz


Morsomt å få såpass mange tilbakemeldinger på hvilke tema musikkquiz’ere ønsker å få flere ganger på mine musikkquizer. Jeg har fått inn hele 21 svar i denne uhøytidlige poll’en der det bare var mulig å velge mellom tidligere tema. 

Jeg tenker at det kan være like interessant å gi deltakerne mulighet til å gi innspill på nye tema som kan utgjøre 5p i en musikkquizrunde. Under kan de som vil melde inn ønsker om nye tema. Alle som svarer gjør det anonymt.

Tilbakemeldingene på begge poll'er tar jeg med meg videre i arbeidet med nye musikkquizer – men dere kan være sikre på at det vil komme mange overraskelser likevel ;-)

Svarene var veldig spredt. De to eneste ingen har ønska på nytt er Norske coverlåter og Norske idol-finalister – så da blir det vel det på neste quiz, da. Til og med Melodi Grand Prix er det ønske om videre. De tre som fikk mest stemmer var Heavy, Coverlåter og Årets Billboard-låter. Helst nederst i innlegget her finner du resultatene av forrige poll.

Under ser du hva folk ønska å ha som tema flere ganger på musikkquizen:



Når folk har sagt sin mening om nye temaer i løpet av ei ukes tid nå, så legger jeg også ut litt info om hva folk har meldt inn, snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar