onsdag 10. august 2016

NorsiaQuiz - oppstart høsten 2016

God eller dårlig nyhet? Det avgjør du!

I alle fall er det nå spikra en høstrunde med NorsiaQuiz på Kooperativen. 10 runder etter samme mal som tidligere - samme type spørsmål, samme ukedag, samme tidspunkt, samme type multimediale presentasjon og samme flaue morsomheter fra QM.

De 10 lagene som har vært med de siste årene har sine faste bord. Dersom det er noen som ikke ønsker å delta i høst setter jeg stor pris på om dere gir beskjed så raskt som mulig, slik at vi kan få kalt inn nytt lag.

Datoer for alle rundene finner du i Google-kalenderen QuizDatoer til venstre i bloggen her. Merk at her har jeg også lagt inn andre quiz'er som jeg enten holder eller er deltaker på. De 10 quiz'ene i høstens runde av NorsiaQuiz heter naturlig nok ..... NorsiaQuiz - du finner nok fram til riktige datoer ;-)

Jeg ser fram til å møte de hyggelige, de blide, de kunnskapsrike, de morsomme, de tørste, de småsutrete og de kverulerende flotte folka igjen - jeg regner med at vi fortsatt for mye gøy sammen!

Legger ved et bilde fra en ganske tidlig quiz jeg hadde på Kooperativen, en fotballspesialquiz med habile fotballquizzere - hvem tar navnene på alle fem? Svar gjerne i kommentarfeltet.



Første runde av høstens NorsiaQuiz går av stabelen mandag 22. august kl 1900, vel møtt - snakkes!

2 kommentarer:

  1. Lars Torp Andersen10. august 2016 kl. 21:22

    F.V Helge Haugen, Joakim Magnussen, Frode Lafton, Tor Øivind Hovda og Fritjof Jørgensen.

    SvarSlett