fredag 25. juni 2021

Dahlbergs MusikkQuiz @Humbar 24. juni 2021

Jeg holder vanligvis mine musikkquizer på BassGarasjen, og kommer til å gjøre det også til høsten. Men siden mange nå her så quizhungrige fikk vi til en liten avstikker til Humbar.

Det var hele 11 lag som stilte på quizen, og vi måtte derfor ty til bord ute også for å få plass til alle. God stemning  under en som vanlig en vrien quiz som inneholdt de fleste tiår og sjangre. Tusen takk til alle som stilte opp og gjorde kvelden morsom!



Min siste quiz for sommeren blir onsdag 30. juni, allmennquiz på Humbar. Fortsatt noen få ledige plasser, håper vi ses! :-)

Det blei god spredning på lagene denne kvelden. Det var mulig å oppnå 101p (QM hadde nemlig gjort en liten regnefeil), og Punk Floyd imponerte med hele 79p. Her følger hele resultatlista:

1. Punk Floyd 79p

2. Hanne & Hannene 73p

3. Døh, Gidder’u Å Quizze Meg I Trynet? 66,5p

4. De Utvalgte 63p

5. The Jukes 60p

6. A-Team 55p

7. Quiz På Begge Sider Av Brua 53p

8. Random 49p

9. Oberst Ainz 41,5p

10. The Rainbowkissers 36,5p

11. Drop Out 17,5p

Hvis du har lyst til å prøve deg på quizen, så kan du det. Det er umulig å gjengi mine musikkquizer her i bloggen, men du kan laste ned PowerPoint'en jeg bruker og klikke deg gjennom hele quizen - skru volumet til 11 og kos deg noen timer med denne. Men du bør laste den ned raskt, jeg lar den kun ligge ute ei uke før den fjernes fra Dropbox. merk deg at fila er på litt over 2 giga. Du kan laste den ned helt gratis, men synes du at du får god underholdning ved å ta den kan du gjerne vippse noen kroner til 95862186 - det tar ganske mange arbeidstimer å sy sammen en slik quiz. Håper også å se deg på neste musikkquiz på BassGarasjen 20. august :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar