lørdag 18. april 2020

Mer trøst for MusikkQuizFolket

Jeg hadde gleda meg stort til å dra på et av halvårets høydepunkter i kveld, nemlig en GarasjeMusikkQuiz over elva. Men arrangementet måtte jo dessverre avlyses. Så derfor har jeg tørka støv av en tidligere musikkquiz jeg holdt på BassGarasjen. Jeg har plukka ut en av de som ikke inneholdt livemusikk, slik at det blir lettere for folk å ta quizen her.

Dette er Dahlbergs MusikkQuiz fra 28. september 2018.

Jeg har tidligere laga blogginnlegg fra quizen, men hvis dere kikker på det nå så er det ufullstendig; YouTube har lagt på tekst slik at videoene avgir fasit, og mange av lydklippene er fjerna.

Ønsker du å ta quizen bør du gå inn på denne lenken og laste ned hele PowerPoint-fila (den er ganske stor - rett i underkant av 1gb - så vær litt tålmodig). Du blir kanskje spurt om du vil logge på Dropbox eller opprette konto - gjør gjerne det, men du skal også ha et valg der om kun å laste ned fila. Trykker du på lysbildeframvisning og skrur opp lyden, kan du kose deg med en musikkquiz i et par timer, enjoy!

Her er skjermdump av én av de åpne klassene under quizen:


Litt glissen deltakelsen på denne musikkrunden, men her har du resultatlista - og kan se hva du har å konkurrere mot :-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar